Klachtenregeling 2020-05-04T06:15:45+02:00

KLACHTENREGELING

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken< en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

U kunt ons mailen via [email protected] of via ons contactformulier.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Transportfietsnederland bij is aangesloten.